loading...

kibiad

در روزه‌ای آخر سال نو , وقتی یک بسته از رابین به ایوان جلویی من می‌رسد , دوستم رابین از مزارع Koda کالیفرنیا , قدیمی‌ترین مزرعه برنج متعلق به خانواده آمریکا , یک کیسه

کورش احمدوند بازدید : 27 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
مقاله: قدرت دوستی در تفاوت های مختلف

در روزه‌ای آخر سال نو , وقتی یک بسته از رابین به ایوان جلویی من می‌رسد , دوستم رابین از مزارع Koda کالیفرنیا , قدیمی‌ترین مزرعه برنج متعلق به خانواده آمریکا , یک کیسه بزرگ بیست پوندی برنج را به من ارسال می‌کند , تعجب می‌کنم . درست به موقع برای ساختن mochi و Oshogatsu.Rice.What از برنج از طریق خدمات پستی ایالات‌متحده ? مهم‌تر از همه اینکه چطور موفق شدم یک دوست را اینطوری کنم ? Frances کای , دختر وانگ , دختر وانگ Hao , در حالی که یک کیسه از مزارع Koda Kokuho , Rose Rose , برای Halloween.Cour tesy از " Frances Kai - هوا WangRobin " پوشیده بود و من تنها یک‌بار , چند سال پیش در mochitsuki , یک رویداد mochi در مزرعه‌ای که متعلق به دوستان هر دو والدین ما بود , ملاقات کردم . دو نفر از ما در فصل کریسمس برای دیدن خانواده به خانه برگشته بودیم . او خیلی بلند و زیبا و فریبنده است , کارش به عنوان یک عکاس خیلی جالب است . ما یک ارتباط فوری تشکیل دادیم و تمام بعد از ظهر را با هم‌صحبت کردیم و در طول سال‌ها از طریق نامه , ایمیل و در حال حاضر رسانه‌های اجتماعی را در تماس گرفتیم . دوستی ادامه یافته او را تحسین می‌کنم , به همان اندازه که به نظر می‌رسد بین سال‌های نوجوانی من بسیار مهم است , پدرم به من می‌گفت که خیلی از این دوستی مهم است , که اگر کسی یک یا دو دوست واقعا خوب داشته باشد , این همه چیزی است که واقعا نیاز دارد . در این باره با او جر و بحث کردم . من موفق شده‌ام از طریق انتقال دانش آموزان دبیرستان به کالج برای کار کردن با او , دوستی را حفظ کنم , به خصوص دوستی بین

جای بهتری برای این کار وجود داره. افراد واقعی و روابط واقعی کلید هستند، اما شجاعت و خلاقیت را به خود می‌گیرد. پسر ۱۱ ساله‌ام که همه ما برادر کوچک می‌خوانیم، اخیرا مرا دست انداخته بود که دوست ندارم، تنها دوستم دکتر است. من با او مخالف هستم، " اگر تنها یک دوست داشته باشید، دکتر چه کسی دوست بدی نیست - او باهوش است، او مهربان و شجاع است، و او فقط کمی دیوانه است." چهار ساعت بعد، پس از جالب‌ترین موضوعی که در مدت بسیار طولانی گذرانده بودم، پر از فلسفه و تاریخ و علوم و علوم، به شوخی گفتم که وقتی از اتاق پدر و مادر بیرون رفتیم، طلسم اتصال درهم می‌شکند و به زندگی عادی برگشته است. شرایط بودن آن‌ها، بعید به نظر می‌رسد که ما تا کنون همدیگر را ملاقات کرده و دوباره آن را به یکدیگر متصل کنیم، اما این خوب است. من با شخصی واقعی در زندگی واقعی صحبت کردم و چیزی یاد گرفتم. هر دو notebooks پر از اسم و کتاب و ایده‌هایی است که بعدا به آن‌ها نگاه می‌کنیم. هر دو دیدگاه ما با کشف اشتراکات و اتصالات شگفت‌انگیز تغییر کرده‌است و ما نمی‌دانیم که چگونه با انسان‌های واقعی در زندگی واقعی صحبت کنیم، این روزها چه احساسی غیر عادی به نظر می‌رسد؟ Frances Kai - هوا هوا وانگ با دوستان دوران کودکی در California.Cour tesy از Frances کای هوا، پدر من، که به دلیل علاقه مشترک به نیلوفرهای آبی، دو مرد را دوست داشت. پس از بازدید از مزرعه water و خانه شان، به آرامی بر روی پدر من روشن شد که این دو مرد به خاطر این دو مرد گرم و خوش‌آمد گویی با تصورات خود درباره آنچه که مردم همجنس گرا دوست دارند مطابقت نداشتند." "پدرم اظهار داشت:" " " "و از این افشاگری لذت بردم و گفتم:" "آن‌ها فقط مردم عادی هستند".

پدرم اظهار داشت: " وقتی در دره سیلیکون کار می‌کردم، هیچ بازگشتی وجود نداشت. من او را تصحیح کردم: " بله، وجود داشت. شما فقط نمی‌دانستید که همجنس گرا هستند و روابط واقعی کلید هستند، اما این کار باعث می‌شود که پسر Kai - هوا، وانگ (که به نام برادر کوچک شناخته می‌شود) و "گارفیلد" را به بهترین دوست خود معرفی کند. این عکس که توسط وانگ گرفته شد، در اصل توسط the tesy آمریکایی Smithsonian Smithsonian از Frances کای هوا، منتشر شد و از او خواسته شد در یک مدرسه راهنمایی محلی مارتین لوتر کینگ پسر صحبت کند. روز در مورد این که چگونه دانش آموزان می‌توانند عامل تغییر باشند. با دانستن این که این مدرسه چقدر متنوع است، من با داستان دارش Preet سینگ و # BeLikeDarsh شروع کردم و تفاوتی که یک دوست برای انتخاب دوست می‌دارد - یک دوست با انتخاب عشق بیش از تنفر و درک از جهل و ترس از هر کسی که آن‌ها را متفاوت می‌بیند - مسلمانان، سیک‌ها، آمریکایی‌ها آسیایی، آمریکایی‌های آفریقایی، آمریکایی‌های آفریقایی، مهاجران آفریقایی، مهاجران، پناهندگان. با این حال، نگرش‌ها به صورت نمایی برای کسانی تغییر می‌کنند که در واقع کسی را از هر یک از این "بچه‌های مدرسه راهنمایی" می‌شناسند، جایی که من این درس را به اشتراک می‌گذارم، این کودکان همه می‌دانند که چگونه Leis هاوایی با روش # IslamophobiaEssay، https: / /t.co / ihRgLPBjsL marcher OCA (@ OCANational)۱۵ ژانویه ۲۰۱۶ در مرکز Civil largest for made (@ OCANational) برای # MLKDay دعا می‌کنم. بعنوان یک سیک، باید بیشتر مفتخر باشم. pic.twitter.com / bAwK۹۲gW۴p- simran سینگ (@ SikhProf)۱۷ ژانویه

، 2016 دکتر مارتین لوتر کینگ در تخیل آسیا و اقیانوسیه ، سرپرستی از طریقSmithsonianAPA #MLKDay http://t.co/6rh1DnAm0i pic.twitter.com/0MUQyD6CF1- Adriel Luis (DRZZL) 20 ژانویه 2015 MLK روز دوشنبه است. برای چه علل عدالت می جنگید? # UMichMLKDay2016 #WhoWillBeNext pic.twitter.com/ou8byl30w5- OAMI (OAMI_UMICH) 15 ژانویه 2016


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,766
  • بازدید کلی : 6,760