loading...

kibiad

LOS ANGELES - پنج سال پیش ، چارلی کارور ، که در فیلم آینده Netflix \"پسران در گروه\"ظاهر می شود ، در یک مهمانی امی بود که یک مرد همجنسگرا که با او کار می کرد ، سه بار جداگانه برای بازیگری بیش از حد مؤثر

کورش احمدوند بازدید : 21 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)
چرا  پسران  در  گروه  پس  از  50  سال  طنین‌انداز  می‌شوند  ?

LOS ANGELES - پنج سال پیش ، چارلی کارور ، که در فیلم آینده Netflix "پسران در گروه"ظاهر می شود ، در یک مهمانی امی بود که یک مرد همجنسگرا که با او کار می کرد ، سه بار جداگانه برای بازیگری بیش از حد مؤثر عمل کرد. " به من گفته شد كه من باید آن را تحت كنترل افراد مشاغل قرار دهم."کارور می گوید ، داستان را برای اولین بار با Variet توضیح داد. در عوض ، مرد کارور را به صورت سیلی زد. این بازیگوش اما عمدی نبود ، اشاره کرد و به معنای آموزنده بود. یک سیلی ، "می گوید بازیگر. من به او گفتم که اگر او دوباره مرا لمس کند ، من او را نام می برم. "هرچه شب ناراحت کننده بود ، کارور ، اکنون 32 ساله ، می گوید:"این لحظه ای بود که با خودم گفتم ،"من نمی توانم این کار را انجام دهم. من نمی توانم خودم را از این طریق پلیس کنم. ""چند ماه بعد ، در ژانویه سال 2016 ، او در یک سری از پست های اینستاگرام به طور علنی بیرون آمد."بازی" پسران در گروه ، گزینه ای برای بازیگران همجنسگرا نبود که در سال 1968 در خارج از برادوی ظاهر شدند. حتی اگر "پسران" یک ضربه بود ، مخاطبی را به خود جلب کرد که شامل جکی اوناسیس ، مارلین دیتریش و گروچو مارکس بود ، هر دو بازیگر مستقیم و همجنسگرا هشدار داده شدند که حضور در این نمایش به خودکشی شغلی است? غیرقابل تصور.با زمان احیای برنده تونی در سال 2018 "پسران در گروه" ، که در آن کارور اولین بازی خود را در برادوی انجام داد ، همه بازیگران آشکارا همجنسگرا بودند. این گروه ستاره ای شامل جیم پارسونز ، مت بومر ، زاخاری کوینتو ، اندرو رانلز ، برایان هاچیسون ، مایکل بنیامین واشنگتن ، رابین دی عیسی و توک واتکینز بود. کارگردان نمایشنامه ، جو مانتلو ، بازگشت و کرولی و ند مارت

l به wrote می‌گوید که فیلم " پسران در گروه " 30 سپتامبر , 202005 : 10 مانند نمایشنامه , در یک شب در یک آپارتمان جا می‌گیرد و من فکر می‌کنم فیلم در مورد نقاشی است , و من فکر می‌کنم فیلم درباره تصاویر است , و قدرت این تکه را من فکر می‌کنم این زبان است . میزان گفتگو در این فیلم احتمالا دو یا سه برابر آنچه در یک فیلم معاصر دارید است . من فکر می‌کنم که it's در حدود بیش از 50 سال است که به عنوان " همه چیز در مورد ایو " قرار دارند . " پسرها در گروه " همیشه پس از بیش از 50 سال قطبی هستند " و سپس هنگامی که ویلیام Friedkin فیلم برداری فیلم را در سال 1970 کارگردانی کرد . هواداران آن را به عنوان یک کار شجاعانه در هنر قلمداد می‌کنند که unapologetically , warts و همه چیز است . منتقدان آن را به عنوان استفاده از یک لنز باریک حذف می‌کنند که مردان همجنس گرا را به عنوان ملکه bitchy نمایش می‌دهند که در بیچارگی و خود نفرت پژمرده می‌شوند و این بازی را با یک قلم پر از احساس توصیف می‌کند که کاملا در مورد نفرت از خود نشان می‌دهد . تعریف یک داستان خاص در مورد زمان خاص . به نظر من هیچ چیز مفید در مورد فراموشی تاریخی وجود ندارد و چنین وانمود می‌کند که [ مشکلات ] didn't وجود دارد یا دشوار است . من می‌گویم که چیزی که در مورد نمایش ناراحت‌کننده است و در مورد برخی شخصیت‌های خاص مشکل است به خاطر کاری است که آن‌ها علیه آن انجام داده‌اند . Quinto

این فیلم برتر در Netflix این فرض را مطرح می کند که روایت های LGBTQ باید محدود یا طاقچه باشند - یا بدتر ، محدود شوند. ". اشتهای غیرقابل انکار برای این داستانها وجود دارد که از وحشی ترین تصورات مردان شجاعی که در فیلم اصلی بازی می کردند ، پیشی می گیرد. "جیم پارسونز به عنوان مایکل در فیلم The Boys in the Band. اسکات اورت وایت / نتفلیکس فیلم در سپتامبر روی استریمر می افتد. 30 - پنج هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری. خیلی چیزها می توانند در حال حاضر بدتر شوند. ". شاید فیلمی که در این ماه اکران می شود واقعاً بی نقص باشد ، زیرا می تواند الهام بخش رادیکال بودن و مبارزه با جنگ باشد. "دی عیسی هشدار می دهد که ظلم و ستم دراماتیک در"پسران در گروه"ممکن است ریشه در گذشته های دور. پیام من به جوانان این است که اجازه دهید این فیلم شما را راهنمایی کند ، تا ساعت شما را راهنمایی کند ، تا به شما یادآوری کند که شما کی هستید ، از کجا آمده اید ، اجداد از چه روشی عبور کرده اند و چرا همه ما باید دم خود را خاموش کنیم ، تا دیگر برنگردیم. ، "او می گوید:"پسران در گروه"نیز در میان تاج ویروس آزاد می شوند. این نمایشنامه نیز تصویری از زمان درست قبل از همه گیری کشنده متفاوت است. تا سال 1984 ، پنج بازیگر اصلی تولید در اثر ایدز درگذشتند ، همانطور که کارگردان رابرت مور و تهیه کننده ریچارد بار نیز بودند. "من می خواهم فکر کنم که آنها آخرین خنده را دارند به این معنا که این بیش از 50 نفر زنده مانده است. سالها ادامه داشته است نه تنها یک متن مقدس در تاریخ تئاتر همجنسگرا بلکه یک کلاسیک آمریکایی است. ". من می خواهم فکر کنم که آنها به آنچه ما انجام داده اند افتخار می کنند. "NBC Out را در توییتر ، فیس بوک اینستاگرام دنبال کنید

منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,946
  • بازدید کلی : 6,940